ראשי | מטפחים איכות חיים | מידע בשעת הקורונה | שירותי העירייה בתקופת הקורונה מידע בשעת הקורונה

שירותי העירייה בתקופת הקורונה

להלן השירותים אותה מעניקה העירייה בתקופת החירום:

  • מבודדים תושבי רמת-גן – צוותים עירוניים ייעודיים, מעניקים מענה מידי לצרכים של מבודדים ועומדים עמם בקשר.

  • הערכות הרווחה והשירותים החברתיים- בנושא השירותים החברתיים יש היערכות רחבה, הן עם עו"ס והן עם מערך מתנדבים, שכוללת הובלה של אוכל מוכן וביקורי בית. אזרחים ותיקים שיזדקקו לסיוע, יכולים לפנות אף הם למוקד, ועובדים סוציאליים כוננים ייתנו להם מענה מהיר. קו פתוח וחם בנושא מחלת הקורונה לתושבים/ות במצבי פחד, לחץ, חרדה בלבול הזקוקים לשיחה עם איש מקצוע (עו"ס).
    *בימים אלו העובדות והעובדים הסוציאליים שובתים ולכן אין קבלת קהל ומענה באגף לשירותים חברתיים.


    מוקדי מידע ותמיכה שיכולים לסייע לבני משפחה מטפלים:

    מוקד 118- מוקד המידע והסיוע של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים הפועל במתכונת של 24/7.

    יעוץ לקשיש ומשפחתו הביטחו הלאומי- *9696.

    קרגיברס ישראל- מידע ותמיכה לבני משפחה מטפלים לשאלות ותשובות בווטסאפ 055-9993311.

    'קו קורונה' של יד שרה- חלוקת ציוד רפואי לבתים תמורת 60 ₪ 02-6444639.

    יד לתומך- תמיכה בבני משפחה מטפלים מבית יד שרה 02-6444678.

    רעות- מרכז מידע בכל הסוגיות הקשורות בטיפול בזקנים בישראל 1-700-700-204.

    מרכז ציפורה פריד למטפלים באנשים עם דמנציה 073-3956807.

    עזר מציון- קו מידע ותמיכה 1-800-80-20-30.

    קו חם למטפלים באנשים עם דמנציה 03-5599333.

    נט"ל- קו יעודי ללחץ וחרדה סביב קורונה 073-2363380.
  • קבלת קהל – לא יינתן מענה פרונטלי למעט מקרים דחופים בלבד. בהתאם לכך יתגובר המענה הטלפוני במוקד 109.
  • אירועים – בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועד להודעה חדשה – אירועים עירוניים מבוטלים.
  • שירותים דיגיטליים – ערוצי השירות הדיגיטליים והסברתיים במדיות הורחבו ותוגבר.
  • טיפות חלב - טיפות החלב בעיר פתוחות בהתאם לשעות העבודה שבשגרה. על מנת למנוע התקהלות יש להגיע עם הילד המוזמן בלבד וללא מלווים נוספים. אנשים שעל פי משרד הבריאות אמורים להמצא בבידוד ביתי או חשים לא בטוב - מתבקשים לא להגיע לטיפות החלב.