ראשי | העיר והעירייה | אגפים ומחלקות | דוברות, הסברה ומדיה | מחלקת השרות הדיגיטלי דוברות, הסברה ומדיה

מחלקת השרות הדיגיטלי

  • ישי ויסמן

    מנהל המחלקה

  • מחלקת השרות הדיגיטלי הוקמה באגף קש"ת בחודש מאי 2018 מתוך אמונתם של ראש העיר והנהלת העיר בשקיפות, שיתוף, ידוע ציבור איכותי וממוקד, שדרוג השרות וקשר בלתי אמצעי עם תושבי העיר.

    בימים אלו, עיקר האינפורמציה הנצרכת על ידי האזרחים הינה באמצעות המדיות החברתיות וישומונים חברתיים שונים ובעיקרם אפליקציית הוואטסאפ (קרוב ל-90% מכלל האוכלוסייה), ואפליקציית הטלגרם( קרוב ל-25% מהאוכלוסייה). השימוש באפליקציות האלו עולה במצבי חירום או מצבים מיוחדים ולא שגרתיים בהם הצורך במידע עירוני מידי גדל אף יותר. לאור זאת, הוחלט ברמת-גן לתת מענה ייחודי ופורץ דרך באמצעות המדיות האלו.


    רמת-גן בהובלת ראש העיר כרמל שאמה הכהן, היא העיר הראשונה בישראל שפתחה קבוצות וואטסאפ עם שיח פתוח ! וחופשי המיועד לכלל התושבים, לכלל השכונות בעיר וגם לקהילות. קבוצות הוואטסאפ מגוונות וחולשות על פלחים שונים של תושבים בעיר- החל מקבוצות מיוחדות לדוברי שפות (רוסית ואנגלית), ועד קבוצות לאזרחים וותיקים, צעירים, נוער, מאכילי / מאכילות חתולים ועוד.

    כיום ניתן שרות בכ-130 קבוצות וואטסאפ לכ- 24,0000 תושבים שחברים בקבוצות וההצטרפות היא רבה ועל בסיס יום יומי.

    המחלקה עומדת בקשר ישיר עם כל האגפים והמחלקות העירוניים וגם עם גופים חיצוניים דוגמת: חברת החשמל, נת"ע, נתיבי איילון, תאגידים ועוד, ודואגת למידע זמין, אמין, מהיר ואיכותי בפלטפורמות השונות. כחלק מהמענה והשירות לתושב, המחלקה אחראית גם על המענה לפניות בפייסבוק העירוני.
     
    להצטרפות לקבוצות השכונתיות ולפרטים נוספים- כנסו ללינק->

    ליצירת קשר במייל ניתן לפנות לישי ויסמן במייל [email protected]