האגף הוקם בשנת 2014. מטרות האגף - חסכון בעלויות הכספיות של העירייה, עמידה בדרישות החוק, ניהול, ריכוז ושימור הידע, הכתבת נהלי עבודה, מחשוב תהליכים חוצה ארגון, ביצוע בקרה ובחינת התהליכים, הפעלת מרכז לוגיסטי-ניהולי, שליטה וחסכון במלאי.
פעילות האגף:
-
ניהול שוטף של תהליכי רכש עירוני, בדגש על רכש טובין – קניינות, תיחורים, טיפול בדרישות, הזמנות וחשבוניות טובין
-
תפעול מרכז לוגיסטי עירוני
-
ניהול ותפעול שוטף של חוזים עם ספקי העיריה
-
ניהול התקשרויות עם משכ"ל, חשכ"ל ומפעל הפיס
-
תפעול קטלוג עירוני
-
נגרייה עירונית ומתחם המייקרס