רמת גן זכתה במקום הראשון במדד ה״דיגילוקאלי״ – מדד השירותים הדיגיטליים ברשויות המקומיות של חברת דלויט
עיריית רמת גן דורגה במקום הראשון במדד ה״דיגילוקאלי״, מדד איכות השירות הדיגיאטלי שפותח על ידי חברת דלויט, פירמת הייעוץ וראיית החשבון מהמובילות בעולם בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה.
ראש עיריית רמת גן, כרמל שכמה הכהן, התייחס לזכייה במקום הראשון ואמר: "המהפך בשירות הדיגיטאלי מהמקום ה-24 הלא מכובד לעיר מובילה וגדולה, היישר למקום הראשון והמחייב הצריך השקעה רבה בתשתיות, בשינוי תפישה בציוד ועוד.
מגיע לתושבי רמת גן לקבל את השירות הדיגיטאלי הטוב בישראל. רמת גן חרטה על דגלה את החדשנות והדיגיטליות. השקענו בנושא משאבים רבים בשנים האחרונות"
המדד בודק את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולבתי העסקים בכ-255 רשויות מקומיות בישראל, ועל פי 38 קריטריונים שונים בתחום השירות הדיגיטאלי מההיבטים הבאים: שירות לתושב, שירות לעסק, נגישות ושירותי תכנון והנדסה.
על פי המדד ולראשונה מאז פרסומו, זו הפעם הראשונה שרשות בכלל ועיריית רמת גן בפרט, עומדת בכל הסטנדרטים המחמירים כפי שהפירמה הגדירה.
מאז פרסום המדד הקודם בשנת 2018, בו הגיעה למקום 24, עברה רמת גן טרנספורמציה ופיתוח דרמטי שאין דומה לו, בהובלת אגף מערכות מידע ומחשוב, תוך הטמעת פתרונות דיגיטליים וטכנולוגיים.
על פי המדד המחמיר, ניצבת רמת גן כעת במקום הראשון והמחייב.
השינויים מאפשרים לתושב לקבל שירות ולפגוש את הרשות בצורה מקוונת כמעט בכל תחום אפשרי - מהגשת בקשה להיתר בצורה מקוונת, ביצוע פעולות במגוון שירותי הרשות, שיגור טפסים דיגיטליים, תשלומים, ועד לזימון תורים ורישום למסגרות החינוך העירוניות.
עיריית רמת גן דורגה במקום הראשון במדד הדיגילוקאלי, שפותח בשנת 2017, על ידי חברת דלויט, פירמת הייעוץ וראיית החשבון מהמובילות בעולם בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה.
"המהפך בשירות הדיגיטאלי מהמקום ה-24 הלא מכובד לעיר מובילה וגדולה, היישר למקום הראשון והמחייב הצריך השקעה רבה בתשתיות, בשינוי תפישה בציוד ועוד.
מגיע לתושבי רמת גן לקבל את השירות הדיגיטאלי הטוב בישראל. רמת גן חרטה על דגלה את החדשנות והדיגיטליות. השקענו בנושא משאבים רבים בשנים האחרונות" דבריו של ראש העיר, כרמל שאמה הכהן.
המדד בודק את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולבתי העסקים בכ-255 רשויות מקומיות בישראל.
ועל פי 38 קריטריונים שונים בתחום השירות הדיגיטאלי מההיבטים הבאים: שירות לתושב, שירות לעסק, נגישות ושירותי תכנון והנדסה.
על פי המדד ולראשונה מאז פרסומו, זו הפעם הראשונה שרשות בכלל ועיריית רמת גן בפרט, עומדת בכל הסטנדרטים המחמירים כפי שהפירמה הגדירה.
מאז פרסום המדד הקודם בשנת 2018, בו הגיעה למקום 24, עברה טרנספורמציה ופיתוח דרמטי שאין דומה לו, תוך הטמעת פתרונות דיגיטליים וטכנולוגים ועל פי המדד המחמיר, ניצבת רמת גן במקום הראשון והמחייב.
השינויים מאפשרים לתושב לקבל שירות ולפגוש את הרשות בצורה מקוונת כמעט בכל תחום אפשרי - מהגשת בקשה להיתר בצורה מקוונת, ביצוע פעולות במגוון שירותי הרשות, שיגור טפסים דיגיטליים, תשלומים, ועד לזימון תורים ורישום למסגרות החינוך העירוניות.
לאתר השירותים הדיגיטליים שלנו לחצו כאן>>
לקבוצות הווטסאפ והטלגרם העירוניות לחצו כאן>>
לרישום הניוזלטר העירוני>>